ORGANIC SWEETS BAZAR

deserturi RAW (nepreparate termic)

ingrediente 100% naturale

miercuri, 17 octombrie 2012

Tort cu portocale



Blatul:
  • 200g nuci hidratate 8 ore
  • 5 linguri pudra de cacao organica 
  • 6-7 curmale hidratate 2-3 ore
    optional miere 
Am pus in robot nucile si am apasat functia pulse pana cand s-au macinat. Am adaugat curmalele, pudra de cacao, vreo 3 linguri de apa.
Am luat o forma de tort de 22 cm diametru pe fundul careia am pus o foaie de copt si am rasturnat blatul. Cu degetele sau cu o lingura umezita am apasat si am format blatul , am dat la rece pana la prepararea cremei.

Crema :
  • 3 portocale
  • 4-5 linguri de miere sau 3 de sirop de Agave
  • 300 g caju hidratate 3 ore
  • 100g unt de cacao si 4-5 linguri de unt de cocos
  • o lingurita de ulei esential de portocale
Se rad portocalele , apoi se storc , se obtin cam 300 ml de suc.Apoi am pus sucul in blender impreuna cu caju-ul. Sucul trebuie sa acopere putin nivelul caju-ului. Si am procesat vreo 2 minute, pana cand caju-ul s-a transformat intr-o crema fina... Am adaugat mierea, uleiul de cacao si de cocos, o parte din coaja de portocala rasa.Cu restul de coaja de portocala si cu putina cacao sau blat se orneaza tortul. Se tine la congelator. Inainte de consumare se scoate din congelator si se tine la frigider cam 2 ore.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu